Chì prudutti ponu fà e stampanti UV?

L'impresora UV hè una stampatrice digitale di alta tecnulugia, senza piastra, full-color: ùn hè micca limitata da qualsiasi materiale, è pò esse usata in T-shirts, porte scorrevule, porte di l'armadiu, porte scorrevule, vetru, piatti, diversi segni, cristalli, PVC, acrilicu, metallu, plastica, petra, pelle è altre superfici per a stampa di culore à livellu di foto.Ùn ci hè bisognu di fà una piastra per una stampata, culori belli è ricchi, resistenza à l'usura, prutezzione UV, operazione simplice è còmuda, velocità di stampa veloce di l'imaghjini, cumplettamente in linea cù i standard di stampa industriale, paragunabili à a stampa tradiziunale in quattru culori: menu rifiuti. di tinta UV.L'equipaggiu hà una larga gamma di materiali di stampa, media flexible cum'è: film riflettente, tela d'oliu, tappeti, pelle, etc.;supporti rigidi cum'è: vetru, cornici di foto di l'artigianatu in legnu, soffitti, pannelli d'aluminiu, pannelli di legnu, pannelli di porte, pannelli acrilichi, pannelli di plexiglass, pannelli Chevron, cartoni ondulati, pannelli di plastica, pannelli di resina, pannelli di gypsum, etc.;Diversi media di shell di produttu cum'è: shell di lettore di musica MP3, shell di camera, shell di cuffie Bluetooth, shell di telefuninu, shell di frigorifero, shell di computer notebook, etc.

Vantaghji di l'impresora UV:

A stampante uv stampa direttamente u mudellu nantu à u pruduttu senza spray coating;cù lampa di curinga LED o u dispusitivu di lampade tribute, si secca subitu, eliminendu u prucessu di coccia è salvu direttamente 40% di u costu.

1. Nisuna fabbricazione di piastra, stampa rapida è low cost, diversi software di pruduzzioni sò dispunibuli, è parechji furmati di schedari sò supportati.

2. Dotatu di un software di gestione di culore prufessiunale, pudete cambià u culore in ogni mumentu è in ogni locu senza pagà extra.

3. Cumpiimentu di un passu, stampa immediata è presa, per risponde à i bisogni di mostra rapida è pruduttu finitu.

4. U prezzu unità principia da a stampa.Grandi quantità ponu esse assuciati cù stampe di mudelli, risparmiendu tempu è sforzu.

5. L'imaghjini full-colori ponu esse cumpletati in una volta, è u culore di gradiente pò ottene cumplettamente l'effettu di a qualità di foto, u pusizziunamentu hè precisu, è a rata di rejezione hè zero.

6. Piglia solu 30 minuti per maestru è pruduce prudutti d'alta qualità senza cumpetenze prufessiunale.

7. U funziunamentu di l'urdinatore, senza dipendenza di u persunale, grande spaziu di aghjurnamentu.


Tempu di post: 29-06-2022