Introduzione à i vantaghji di u prucessu di stampa di stampante uv flatbed

Perchè l'imprese UV flatbed sò largamente usate in u mercatu, più è più imprenditori è pruduttori di trasfurmazioni li compranu, allora chì hè u mutivu perchè sò amatu da i clienti?Oghje, i pruduttori di stampanti UV Mai Shengli analizzaranu u prucessu di stampa di stampanti UV flatbed cun voi.vantaghju!
1. L'impresora UV hà una rapidità di risposta veloce è accurtà u ciculu di u travagliu: In u passatu, hà pigliatu parechji ghjorni o ancu decine di ghjorni per un pruduttu da u disignu, a prova à a consegna, ma u pruduttu finitu pò utilizà a tecnulugia di trasfurmazioni litografia UV in parechji ghjorni, è u batch di pruduzzione ùn hè micca limitatu., Realizà veramente u prucessu di pruduzzione di picculu batch, multi-varietà è risposta rapida.U prucessu di stampa UV flat hè cortu, è u pruduttu finitu hè u pruduttu finitu dopu a stampa.Nisuna post-processazione cum'è vapore è lavatu hè necessariu.Hè flessibile è pò esse stampatu appena u cliente sceglie u pianu.
2. Stampanti UV ponu risponde à i bisogni individuali: l'emergenza di u processu di stampa UV flatbed scuntrà i bisogni individuali di e persone in u più grande.U prugettu di mostra pò esse mudificatu arbitrariamente nantu à l'urdinatore.L'effettu nantu à l'urdinatore hè l'effettu di u pruduttu finitu.Dopu chì u cliente hè cuntentu, pò esse pruduciutu direttamente.In questu sensu, l'emergenza di a tecnulugia di trasfurmazioni litografiche UV guidà un novu mercatu è stimulerà una nova volta di dumanda di i cunsumatori.
Guangzhou Maishengli Technology Co., Ltd. hè una impresa tecnologica (fabricante direttu) specializata in u disignu, a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di stampanti UV flatbed.Riuniscendu l'elite di l'industria UV, mudelli di serie di stampanti UV flatbed, cumprese macchine all-in-one 9060, 1613, 2513, 3220, una varietà di teste di stampa di marca, è una varietà di opzioni di cunfigurazione.

I nostri prudutti sò gestiti in stretta cunfurmità cù u sistema ISO9001 è u standard CE, cù alta efficienza di stampa, alta risoluzione è effettu di stampa perfetta.Offriamu stampanti UV flatbed in parechje dimensioni, cumpatibili cù diversi materiali, cumprese plastica, metallu, vetru, piastrelle di ceramica, acrilicu, pelle, bambù, legnu è petra, etc.

图片1图片2图片3

3. L'impresora uv hà culori ricchi è imaghjini chjari è vividi: a stampa uv flatbed hà culori ricchi, utilizendu quattru culori più spot colors, chì ponu stampà decine di milioni di culori.Espande assai u spaziu di disignu di tessili è migliurà a qualità di u produttu.U mudellu hè bellu, i strati sò ricchi è chjaru, l'artistu hè altu, u sensu tridimensionale hè forte, è i mudelli di stili di fotografia è pittura ponu esse stampati;u culore di stampa hè brillanti, è u tar in u tinte durante u prucessu di sublimazione ferma nantu à u paper di trasferimentu, chì ùn contamina micca u tela..

4. L'impresora UV ùn limita micca u numeru di culori è a durata di a copia: a stampa UV flatbed ùn hè micca bisognu di serigrafia, chì risparmia assai tempu;u disignu di u mudellu è a mudificazione pò esse fattu nantu à u screnu di l'urdinatore, è l'abbinamentu di u culore cù u mouse;senza costu di pruduzzione di u screnu;tempu è materiali di stampa;riduzzione di i costi di u travagliu.

5. L'impresora uv hè faciule d'opere è hà una stabilità forte: tuttu u prucessu di stampa uv flatbed hè cuntrullatu da un urdinatore, da u ricivutu di l'ordine à a produzzione, ùn hè micca affettatu da l'ambiente è i fatturi umani, u mudellu hè almacenatu in digitale. formatu per assicurà a cunsistenza di i culori di stampa, è a tarifa di i prudutti genuini hè alta.

图片2


Tempu di Post: 24-May-2022