Quantu sapete di u metudu specificu di applicazione di tinta di solvente debule?

L'imprese UV ponu aduprà diverse tinta, cum'è tinta UV, tinta eco-solvent, etc. À mezu à elli, a cumpusizioni spiciali di tinta di solvente debbuli ùn deve esse spruzzata nantu à u materiale di stampa, è a velocità di volatilizazione di a tinta hè rapida.E stampanti UV cù ugelli Epson utilizanu tinta à l'acqua.Ancu s'è a precisione di l'imaghjini hè assai alta, ùn ponu micca esse aduprate per l'imprese di grande formatu di l'esterno, per quessa hè necessariu d'utilizà tinta eco-solvente.Sapete quale sò l'usi di i tinta eco-solvente ?U seguenti editore vi sparte cun voi un mètudu applicazione specifichi di tinta eco-solvente, andemu à piglià un ochju inseme.
Quandu una stampante UV stampa cù tinta eco-solvente, l'inchiostro è u mediu prima si allarganu è poi si fusione durante u prucessu di sintesi, è u colorante in l'inchiostro è u materiale sò strettamente ligati, cusì l'inchiostru eco-solvente ùn hà micca bisognu di un revestimentu. mediu.A testa di stampa d'alta precisione di Epson hè fatta di tinta eco-solvente, cù alta precisione di stampa è resistenza UV, adattata per a stampa di publicità di grande furmati esterni, è hè prestu accolta da u mercatu.

4 (1)

Ancu s'è l'inchiostri eco-solventi anu parechje migliure nantu à e tinte solventi, i tinta eco-solvente sò sempre inchiostri di solventi, cusì alcune di e proprietà di e tinte solventi sò sempre prisenti.Se a tinta si secca rapidamente, u cumpunente principalu hè sempre un solvente organicu.Sicondu e caratteristiche di l'asciugatura rapida di l'inchiostru eco-solvente, hè più impurtante di sceglie quale macchina di stampa.Parechji utilizatori di stampanti UV in u mercatu utilizanu tinta eco-solvente perchè sò menu esigenti nantu à inchiostri cù testi di stampa piezoelectric.
Siccomu u cumpunente principale di l'inchiostru di solvente debule hè un solvente organicu, hà più corrosione è reazione chimica cà l'inchiostru ordinariu, chì corroderà a testa di stampa è riduce a vita di serviziu di a testa di stampa.Dunque, aduprate u minimu inchiostru eco-solvente pussibule.Sè vo aduprate tinta eco-solvente per un bellu pezzu, fate una ispezione completa di i bocchi prima di l'usu per vede s'ellu sò lisci.
A causa di alcune caratteristiche di l'inchiostru eco-solvente stessu, se si usa l'inchiostru eco-solvent, una cura particulare deve esse presa quandu selezziunate u supply continuu.Se l'approvvigionamentu cuntinuu sceltu ùn hè micca adattatu, pò accade una fuga di tinta da i cartucce di tinta, ugelli intasati, disconnessione di stampa, etc.Quandu si usa l'inchiostru eco-solvente, duvete ancu sceglie di riempie u cartucciu di tinta per determinar s'ellu hè adattatu per riempie l'inchiostru eco-solvent.
Inoltre, l'impresora UV ponu riduce qualchì ligame quandu si usa l'inchiostru di l'eco-solvente, aduprate direttamente u cartuccia di tinta di riempimentu, se l'effettu di stampa hè bonu, cuntinueghja à aduprà;s'ellu ci hè un prublema, cessate di usà immediatamente, caccià u cartucciu d'inchiostro di riempimentu di inchiostru eco-solvente, è pulisce manualmente l'ugello, poi rimettilu in u fornimentu cuntinuu originale di tinta.
Ebbè, u sopra hè u metudu di applicazione specifica di tinta eco-solvente chì Xiaobian hà spartutu cun voi oghje.Se ùn avete micca capitu, lasciate un missaghju per cumunicà, è Xiaobian vi risponderà unu per unu !Benvenuti à Guangzhou Maishengli Technology Co., Ltd. per visità è guidà.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022