Differenza è usu di stampante flatbed, stampante flatbed high drop, stampante laser è stampante flatbed UV

Per piacè associà: https://maishengli.1688.com/dettagli

Stampante flatbed ordinariu: a goccia hè chjuca, ùn pò micca fà grandi parti, ùn pò micca cumplettà u gruixu di u pruduttu di stampa hè troppu altu. A cunfigurazione ùn hè micca alta, a precisione di stampa hè relativamente bassu.

Stampante flatbed di tippu alta goccia: a piattaforma di stampa pò esse aghjustata liberamente in su è in giù, cù una larga gamma di aghjustamenti, alta cunfigurazione è una larga gamma di prudutti di prova

Stampante a getto d'inchiostro: cù un design eccellente è schema perfettu, l'operazione di stampa inkjet precisa hè realizata.A dimensione di l'inkblots, a precisione di u puntu di finitura è a velocità di stampa sò i trè riferimenti più impurtanti per selezziunà a stampante inkjet. U vantaghju hè chì pò stampà migliaia di pagine senza rimpiazzà i consumabili.

Stampante laser: Attraversu u toner spray di ugello nantu à a carta per ottene l'operazione di stampa, a risoluzione di stampa, a velocità di stampa hè a più impurtante basa di riferimentu di a stampante laser.

1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4)


Tempu di post: 23-aug-2021