Innovazione è applicazione creativa per i casi di u telefuninu

Soluzione di stampante LED UV in u campu di u casu di u telefuninu

Siete in u locu ghjustu per a macchina di stampa di casi di u telefuninu.Impulsate u vostru Affari di Stampa di Casi di Telefuninu avà!Hè sicuru di truvà lu in Mserin.Semu fabricatori di stampanti UV in Guangzhou, Cina.

L'ultimi telefuni sembranu abbastanza cool - ma puderanu vede ancu megliu!In fatti, u vostru telefuninu deve esse persunalizatu per riflette u vostru gustu è personalità.Per i prufessiunali di stampa, una stampatrice di case di telefuninu offre una persunalizazione bramata à i clienti - è li permette di mostrà a so creatività.

A stampatrice di casi di u telefuninu hè una nova generazione di equipaghji di stampa digitale UV d'alta tecnulugia senza limitazione di qualsiasi materiale.Sia chì u materiale hè plastica, pelle o PVC, una forte adesione di tinta è un culore luminoso pò esse ottinutu.A nostra stampante di case di telefuninu pò rinfurzà a vostra attività di stampa cù stampa diretta à jet d'inchiostro, perchè a so varietà di materiale da sceglie, cum'è, copertina di u telefuninu, copertina di notebook, copertina di laptop, etc.

Un casu di telefuninu persunalizatu hè una preferenza populari per l'utilizatori mobili di tutte l'età.Allora l'impresa di stampa di casi di u telefuninu brilla cum'è una opportunità assai lucrativa.

Stampanti di casu di telefuninu: sbloccate enormi profitti.

A megliu scelta Mserin MSL-2513 UV stampante flatbed per a stampa di casu di u telefuninu.

Flussu di prucessu principale:

Soluzione di stampante UV in u campu di u casu di u telefuninu, u prucessu di stampa normale hè WW (opzione di effettu di rilievu) + CMYK + Vernice (Opzionale)

 If you want to know detail scheme please send email to link-patrick@163.com,Cost and profit analysis, support equipment as well as specific work-flow are included.

Prucessu generale:

1, Pulisce a superficia di u telefuninu cù l'alcool.

2, Stampa WW (opzione Effettu Rilievu) + CMYK + VV (Opzionale).

3, vernice UV lucida, solidificante.


Tempu di pubblicazione: 10-Jan-2021